JM Startup - шаблон joomla Joomla

Leta 1958 je podjetje Ilirija na trgu bivše Jugoslavije predstavilo prvi balzam za hitro regeneracijo las z imenom Subrina. Tako se je liniji šamponov Narta pridružil za takratni čas edinstveni izdelek v lasni kozmetiki, balzam za lase. Ta je korenito spremenil navade potrošnikov in frizerjev pri negi las ter postavil pomemben mejnik na področju razvoja lasne kozmetike.

Balzam je za razliko od šampona vseboval popolnoma novo sestavino, ki s svojo kemijsko strukturo takoj po nanosu regenerira povrhnjico las in tako omogoča, da lasje postanejo mehki, bleščeči in vitalni. Uporabniki so se lahko z nego doma znebili razcefranih las, česanje je bilo enostavnejše, frizerji pa so lažje oblikovali pričeske.

Z leti je Subrina postala sinonim za balzam, ki je poznan tako v Sloveniji kot tudi v tujini. V skoraj šestdesetih letih svojega obstoja je postala pojem negovanih in zdravih las. Od prvih začetkov v letu 1958 do nove podobe v letu 2014 Subrina danes ponosno predstavlja vrhunec razvoja slovenske lasne kozmetike.

 

Banner Subrina nega las 605x450px SLO